MOBIL OCH ROSABANDET <3

 

Hej

Jag har aldrig peppar peppar ta i trä jag har aldrig tappat bort ngt förutom alla mina
skåpnycklar och sen tror jag alltid att jag har tappat bort mina saker men det är en annan sak :P
I allafall jag tappa min mobil men jag visste intge det för en Hedda ringde och sa det, att busschauffören hade ringt rebbc som ringde henne som ringde mig. Men nu har jag den som tur är jag kan se mig springa runt i lägenheten som en idiot.

Hmmm.... vad gjorde jag idag?
 jag träffa clara, hedda och vikku. Sen åkte jag, clara och hedda in till stan shoppa ett par skor till
 hedda och jag hitta ett par som jag vill ha!!! sen fika vi. Sen åkte jag hem, tappa mobilen, fick tillbaka den, köpt rosabandetreflex. Sen har jag inte gjort så mycket mer.







PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0