NO? VAD ÄR DET.....



Tja det SNÖ idag!!!!

Nu sitter jag och pluggar eller försöker till No provet som är i morgon och jag förstår verkligen inte!
min mobil lagga i går så jag har ingen mobil för jag skulle tga mammas blackberry eller vad dom heter men den lagga oxå och sen hitta jag inte mina gamla mobiler......hmmm undra vart dom är!
angtingen så lagar dom min mobil eller så får jag en Iphon. 
Juste har jag berättat att jag, Clara, Emilia, Hedda och Vikku ska vara tomtar i luciatåget! Hahaha...
jag kommer göra bort mig så mycket det är så typiskt mig att rammla vid sådana tillfällen. Vi ska även sjunga tipptapp inför alla i skolan!!! :O men man får bättre betyg för det så that the fuck!






PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0