NY MOBIL?!


Hej
nu har min mobil gått sönder 2 gårnger på ett halv år nu väntar jag bara på en lånemobil för att jag har tappat bort mina gammla mobiler så jag måste låna en från the phone house men den kommer aldrig och min mobil blir bara mer och mer konstigt jag lovar den lev sitt eget liv! så det blir en ny mobil snart jag får välja en ny om min går sönder igen som den säkert kommer att göra! så nu funderar jag på vilken annan mobil skule jag vill jag ha...! jag funderar på en LG GD900 eller en Iphone.

LG GD900




Iphone 3gs




Vi hade läsdag i dag i skolan man läste på alla lektioner det va så himla tråkigt och jag som avskyr att läsa! men det positiva är att vi fick sluat tidigare så efter skolan stack jag, vikku, hedda och emilia till café fix sen träffa jag mamma och åkte hem.

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0