091014 FÖRSTA SNÖFLINGORNA

Det snöa eller kom ngr snöflingor ikväll!
det är ngt magiskt som händer när de första snöflingorna faller och man vaknar upp nästa morgon och hela stan är täckt av snö! Det är ngt alldeles specielt.

jag vet inte men jag har alltid älskat vintern sommaren inte lika mycket jag vet det låter konstig men det är sån jag är :P jag längtar tills det börjar bli skidsäsong! jag och fredrika har bestämt oss för att lära oss att åka snowboard vi får se hur det går, vi kanske ska åka upp till hennes farfar som bor i kläppen och bo där över typ en helg och åka skidor jag åkte ju upp ditt föra vintern och åkte skidor med dom det är jätte fint där upp tycker jag. 
 



nu ska jag skriva klart min engelska läxa en A4 på data försätning på en novel
önska mig lycka till!
PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0