BORTA BRA MEN HEMMA ÄR ÄNDÅ LITE BÄTTRE <3

Ciao

jag sov hos min kusin och hanns filckvänn och deras 1 åriga son som är den gulligste i världen. jag vakna av hnm gråtanade skit skit tidigt, så jag satt och lekte med hnm i tre timmarar eller ngt sen gick vi in till min kisins flickvänn min  kusin var redan påvägg ut genom dörren nästan påväg till jobbet. så titta vi lite på tv och jag och lillen gossa lite han är världens söttaste. han fylller 1 på lördag.
det är så skönt att ha elevensval i tre dagar ha hemkunskap i tre dagar :D jag börja 9 och sluta 12 i dag men jag kom lite sen så jag börja 10 :P. är helt inne i The Hills :P 

6 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG!!!

 1. Jag vill alltid ha det jag inte kan ha.
2. tröttnar ganska snabb om inte ngt händer.
3. byter om minst 5 gånger innan jag går utt.
4. har typ bara läst utt två böker i hela mitt liv, tröttnar alltid ni mitten och byter bok.
5.  jag har tälltat två gpnger i mitt liv avskyr det!  jag är mer för lyxhotel :P
6. bott i shanghai i två år fast det visste ni säkert redan men jag orkar inte komma på ngt mer så ni för nöja er med det.

 



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0