BRÖSTCANCER

BRÖSTCANCER

Jag siter och tittar på bröstcancerfonden och tårarna rinner ner för mina kinder ch som nästan aldrig för.
jag hade ett rosa band för men det försvann så fort jag ser ett i morgon ska jag köpa minst två!
jag tycker att det är viktigt att man stödjer sådant man behöver inte skänka 5oo det är ju jätte bra men man kanske inte har möjlig heten så köp ett band för 20kr det är bätre än inget alls! Jag har som tur ingen i min släkt som har drabbats av bröstcancer. Jag har tur men det är inte alla som har det, det finns många som har mammor, mormödrar, kusiner systrar, kompisar, fastrar, mostrar eller barn.
KOM IGEN NU!!!!





PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0