JAG MENAR HUR SKA MAN VETA OM DET ÄR MENAT ATT VARA?


TRÖTT!!! jag är så himla trött!!! jag känner mig som en gammal tant!!!!
jag har redan börjat planerat vintern/påsken. haha jag vet lite tidigt men sådan är jag. när jag känner för det iallafall tyvärr gäller det inte när det gäller skolan jag har fortfarande 4 uppstatser för att lämna in till HKK. får göra dom snart. Nu hoppar jag från det ena till det andra och det mesta är bara onödiga saker :P träningen va faktiskt lite rolig eller det var helt okej. men nu tror eller jag har bestämt mkig jag ska sltua på simningen i vinter och ska jag óch fredrika börja på tenis vi har veljat det länge. det och selging är nog mina favorit sporter :P
längtar till nästa sommar så man kan segla :D det blir nog selgel läger nästa sommar igen men jag vet inte.
när nu håller jag på att somna så sov så gott och ha det gött.



haha sommaren med dig fredrika man vet aldrig vad som kommer att hända vi har många minnen från sommaren, kroatien haha killarna där jag säger bara stackars oss :P haha seglarlägret
PUSS&KRAM Teller vad man ska kalla det på ditt land, inne i stan :D nu börjar det bli vinter. tänck det är snart ett år sen jag åkte upp till klåpp och vi åkte skidor  men i år blir det snowbord :D älskar dig!!!


PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha <3 älskar dig också <3<3<3:)

2009-10-13 @ 15:03:58
Postat av: fredrika

haha älskar dig också <3<3:)

2009-10-13 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0