JUL TIPS!


Hej jag håller på att förbereda mig för julen haha det finns inget som heter förtidigt när det gäller
julen och mig. jag har gjort en lite en ska till mina små kusiner som är 3 och 5.



DU BEHÖVER:

*
Plast hårband
* Band/sidenband
* Dubbelt häftande tejp
* Nagelklister
* dekorationer t.e.x. paljeter, blommor,
glitter, stenar mm



Du måste ha två tjocklekar på banden och det lite tunnare ska hällst vara sidenband.
Du tar plast hårbandet och klistar tejpen på sätter det lite tjockare bandet och sen det minder bandet på in sidan.
sen sätter du dekorationerena på så som du vill med nagelklistret visst det kan inte bli lätter.

 

 

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0