S AND S

Det blev skola och Shopping i dag.
jag va påväg in till NK när jag fick sms att vi hade skola vi skulle redovisa vad vi hade gjort på EL men vi sluta runt 12 så det va inga problem sen åkte jag in med mamma för att vi skulle fixa flre presenter till lillen det blev en pyjamas, nappar där det stod pytteliten och gullunge på, en nappflaska där det stod oxå pytteliten på, strumpor där det stod gullunge på och sen en hink där det stod busunge på med en spade oxå allt från samma märke blev helt förälskad i märket allt va så gulligt juste sen ett par skin tofflor men dom hade inte kommit in än så dom får dom lite senare  men jag rekomunder det här märket det heter Lundmyr of sweden. sen blev det lite inpuls shopping åt mig det belv en skarf/halsduk


man ser inte allt har tappat bort min system kamra så det får bli datakamran i sället


napparna


halsduken
märke: erfurt
den va inte så dyr  499 kr

halsduken igen  man ser inte vilken färg det är den är dusty pink  super söt!


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0