ALLA MIN SAKER RYMMER FRÅN MIG!?

hej!

alla mina saker rymer från mig! jag menar allvar jag hittar aldrig ngt och sen dyker dom bara upp efter typ ett halv år! jag hitta mina tränings byxor! JIPPI ! :D nu måste jag bara hitta mitt armban mamma gjort till mig i silver och det där tiffany hjärtat på! vart kan det vara?! får fråga pappa han vet vart allt är! jag gör att förutom det jag borde göra och det är att plugga NO och SO har prov nästa vecka men det är så himmla TRÅKIGT!
Det har varit jätte skont i dag! jag hade en lektion sen skulle vi till ungdomsmotagninen med tjejerna i klassen ngt man måste göra i 9:an sen okade vi inte åka till skolan för att ha spanska i typ en halv timme för det va ändå lunch efter den, så jag, vikku och emilie gick till ngn thi restaurang som va jätte god. Det va jätte mysigt. sen va vi tvungna att åka tillbaka till skolan för att ha engelska och so men på engelskan hade vi vikarie så vi gick in i grupprummet och bara prata. so:n va ganska lung oxå vi fick sluta en halv timme tidigare.

DAGENS FYND! :D
träningsbyxorna
 

PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: cissi

sötnos! :)

2009-09-17 @ 21:57:43
URL: http://twiggynana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0