ÅSIS ÖVER HELGEN FÅR MIG ATT TÄNKA PÅ MINNEN FRÅN SOMMAREN!!!!!!!!

Jag åker med Fredrika till åsis över helgen det ska bli så kul! JIPPPI!!!!!!! vi bestämde det ikväll! älskar inpuls (eller vad det nu heter) grejer jag avskyr att bestämma långt före!!! jag är mer för nuet  och suprises!!!! så nu MÅSTE jag hitta laddaren till kameran!!!! det kommer nog va skit kalt i vattnet men vi ska åka vattenskidor och den här gången tänker jag komma upp i mer än 10sec!!!! haha och sen ska vi segla hoppas vi inte kapsejsar! ser nu hur profsigt segel språk jag kan :P "stolt" haha lite kommer jag i håg från seglar lägret i sommras! en sak jag aldrig kommer att glömma och det är att när man gör i ordning båten för att kunna åka ut ska man inte krypa om bord och sen ställa sig på enna sidan av båten då kan jag berätta vad som händer bommen jippar (tror det heter så) slår än på rumpan och man rammlar i vattnet med kläderna på inte sätt fredrika skrattat så mycket åt mig förutom när hon putta i mig när vi segla på lägret och det va inte kul eller jo haha! jag lovar jag blec biten av en fisk! haha ingen tror på mig när jag säger det! och när jag inte visste hur man öppnade tältet som vi skulle sova i över en natt på ngn ö. Fredrika är klumpig och det är jag med och tillsammans ja ni ska se oss och våra bråk eller det är mer tjafs, vi ser ut som ja det går inte att beskriva, man måste se oss för att förstå. Hon kan va den jobbigaste, irriterande, konstigaste, knäppaste människa jag känner men utan det så är hon inte min fredrika! hon är som min syster jag aldrig haft! hon vet allt om mig och hon får mig aldrig att känna mig som en idiot/dumm blondin som jag kanske är i bland, men hon får mig alltid att känna mig som om jag duger och jag kan alltid vara mig själv med henne! När jag skrattar som mest är jag med henne!!!! vi har så många minnen tillsammans under sommaren vi har verkligen gjort mycket tillsammans!

Lady gaga minnen från kroatien (brela)



<3 <3 <3


BRELA<3

BRELA<3

BRELA<3

STOCKHOLM<3

ÅSIS UNDER LÄGRET<3

STOCKHOLM<3

bilder på oss under sommaren!
(det av alla blider jag kan lägga upp för att det har hänt ngt med min data så jag
kan inte logga in och alla bilder där)

PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: fredrika

haha kissade nästan på mig när jag putta i dig :P älskar dig gumman <3<3<3<3

2009-09-10 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0