COCA COLA?!


Jag köpte Coca cola på väden hem igår!!!! jag som avskyr coca cola!!! men jag fick verkligen
sug på det och det! det måste vara ngt fel på mig, aja det kommer väll fram för eller senare...
veckan har gått jätte snabbt! redan fredag! dan har varit helt okej den börja med att jag försåv mig. så jag missa svenska som tur är för att vi skulle se slutet på den där filmen tror den heter "på västfronten intet nytt" och jag hade hört att den sluta med att alla dog så jag slapp gråta floder som förra svenska lektionen :)klarar inte va filmer där folk dör eller blir sjuka!!! jag är en så som gråtter för allt. jag  plugga faktiskt lite innan jag gick och la mig!

bevis på colan och att jag plugga! haha

PUSS&KRAMT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0