DU ÄR ALLT OCH LITE TILL!

Hej

min dag har varit hemsk. På idrotten hade vi orientering i spö regnet! usch det va hemskt!!! och jag och lisa hann ju inte med alla, så då va man ju tvungen att tänka ut en plan så vi tog pappret och drog den lite vi marken så den blev smutsig så man inte såg ngt. sen så sa vi att jag hade ramlat  det är ju inte så otroligt :P och han gick på det :D Sen fick jag typ en alergisk reaktion på HKK mot vitpeppar jag menar är det ens möjligt att va alergisk mot vitpeppar? Men hur hemsk min dag är så lyfter du den med ditt skratt och leende, det e läskit.

ME TODAY


jag kan ju inte alltid vara perfect :P haha skoja bara :D



nu ska jag plugga ännu mer som om jag inte har pluggat nog i dag!
haha vet ni vem som bara va tvungen att ha likadana handskar som jag?..... Blondinbella haha nä skoja
bara men det är sant hon ska oxå köpa eller köpt dom.


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0