INGET FESTANDE FÖR MIG!!!

Trött!!!!
det blir en hemma kväll för mig! ska vackna 7 i morgon om inte tidigare!? för jag ska ju till fredrikas land
så jag måste packa och sånt. det ska bli så kul det känns som om det va jätte läng sen jag va där! men det va ju i augusti om jag inte minns fel. jag hitta laddaren jag va tvungen att ringa mamm amen jag hitta den :D  
så nu ska det laddas :P nu sitter jag och pratar med Fredrika och jag håller på att somna! jag är så trött efter träningen men för det mesta är det Fredrikas fel att jag håller på att somna hon sitter bara pratar med sig själv, hon kommer att hata mig när hon ser det här!!! haha jag skojar bara gumman eller.......... inte :P 



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0