JAG ÄR BARA EN MÄNNISKA! (inlägg som aldrig kom ut i går)

jag har massa läxor för att jag har så svårt att konsentrera mig på lektionerna!
hann inte skriva i morse för att jag vaknade en kvart innan jag behöver gå hemmifrån. dan har gått så segt jag trodde att den aldrig skulle ta slut och jag längtar redan till helgen!!!
jag kan inte sluta tänka på att ett litet fel misstag kan förstöra enns LIV eller ett VALL man gör kan förendra enns liv och att jag kan inte skydda dom jag älskar som min lilla kusinbarn som inte änns är 1år mot allt ont jag menar han har hella sitt liv frammför sig och jag kan inte göra ngt för att skydda honom från allt hemskt det ända jag kan göra är att finnas där för honom! om jag kunnde göra ngt för att alla jag känner och älskar skulle slippa att det där onödiga som bara bryter än ner inombords skulle jag göra det!
nä nu ska jag ner och göra läxor! blir det sista inlägget för i kväll sov gott
PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0