JAG ÄR DEN JAG ÄR OCH DU KAN INTE ÄNDRA PÅ MIG!

hejhej!

jag har ont i HELA kroppen jag klarar inte av så här jobbig träning :P jag kan knappast röra på mig!
kom precis ur duschen, det finns verkligen inget skönare än att duscha! jag ska snart borsta tänderna och gå och
lägga mig. bilder på vad jag fick kommer i morgon orkar inte ta dom nu. juste jag kom på att jag hade en NO läxa men jag glömde böckerna i skolan :( jobbigt läge! men det är tyvärr inte första gången så jag har blivit expert på att komma på bortförklaringar! försöker bestämma mig om jag ska ha rakt eller lockigt hår i morgon :P
juste på mentorstiden i dag kom det ngn som prata om gymnasium, det börjar ju närmasig med stormsteg! jag börjar få panik!!! ska till doktorn i morgon (tror jag) och ta livmorderhalsspruta (tror det heter så)!!! och jag som avskyr att ta spruta!!!! jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!! jag har oroat mig i 2 veckor snart!!!


jag och Fredrika när vi gör i ordning segelbåten på åsis.

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0