JAG ÖVERLEVDE!!!!

jag överlevde de två sakerna jag va  inte längta till!
Jag hade svenska som första lektion och vi skulle se andra delen av den där krigs filmen. jag grät under hela filmen! jag har inte riktigt fattat vad som hände under första världskriget jag vet vad som hände men inte riktigt fattat om ni förstår, men det blev sp verkligt när jag såg filmen och vad soldaterna och alla behövde gå igenom! jag tycker så synd om dom och sen när 15 åringarna kom! jag tycker så synd om de som dog och igentligen de som överlevde oxå att den inte fick  leva livet så som man ska få leva det! vi läser bara om första världskriget nu. vi ska läsa om andra snart och då kommerjag ju gråta ännu mer! jag kan inte fatta hur man som kung eller vad det nu som styrde länderna under den tiden kunde skicka ut så många oskyldiga människor i kriget för att dö! USCH!!!!!! så när det va slut hade jag bara en
jag va tvungen att missa NO eller jag va bara glad att jag missa den :P för att jag skulle ta spruta hos doktorn inne i stan! och tack och lov så överlevde jag jag har så onte i armen och halsen.
men nu är do mtvå sakerna överstökade! :D


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0