LÄR DIG LIVETS STÖRSTA GÅTA LEVA, ÄLSKA OCH FÖRLÅTA!

Shopping har blivit min dråg!
nu orkar jag inte plugga mer! ska klicka hem lite kläder tror jag. tänk att en person och
ett par skor kan göra mig så GLAD!
 
hitta ett par gråa mocka skor 599kr dom blir det nog :D



vrf inte en lång skjorta oxå så skönt. 299kr




I love accessoare <3


åh snart är det helg eller om 4dagar typ men det går snabbt:D då ska jag ut och shoppa :D haha
ajuste vet ni vad!!! mamma köpte ju hem ettpar skor oxå från new york, sen så prova jag dom och jag tyckte att den enna verka lite mindre. det visa sig att enna va en 39:a och den andra 37½!
nu har jag hållt på att skriva det här inlägget i en timme snart det går så trögt!! det blev ett väldigt konstigt och meningslöst inlägg men aja.


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0