MÅNDAG I MORGON!

helgen har gått sjukt snabbt!!! och det är redan skola i morgon. det va jätte mysigt på
åsis<3 vi segla och åkte vatten skidor och jag kom upp på dom efter en stund, det va super kalt i vattnet typ 12 grader! försöker komma ihåg om jag  hade några läxor över helgen, hade det säkert får komma på ngn ursäkt/bortförklaring som vanligt :P i morgon kommer mamma hem från new york! och tydligen har hon med sig massa presenter :D ÄLSKAR presenter!!!!! hoppas hon kommer hem med ngt från juicy :P det har blivit mitt favorit märke. kom precis på att jag har ju en juicy väska ngn stans i källaren!

min dröm mobil sen när jag va liten och nu finns den i juicy modell
 


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0