NEW YORK TIME <3

mamma ska till New York snart och hon har bätt mig göra en
 köplista så jag sitter och funderar på vad jag vill ha!

1) en ny bikini skulle inte sitta fel!

visst va den söt! från juicy

2) ny mjukis dress juicy, vet inte vilken färg jag vill ha!?


3) gummistövlar, måste skaffa det varför vet jag inte anväder aldrig det men men

kanske juicy men vet inte tror jag vill ha lite enklare
skulle vilja ha ett par marc jacobs

dåliga bilder men dom typ och självklar rosa :P

4) vita convers har varit på väg att köpa sådana ganska länge men det har aldrig blivit av
 

5) kläder!!!!

juicy so cute!!!
 
okej underkläder från victoria's secret som vanligt
kommer inte på mer är för trött ska sova snart tror jag

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0