OM DET ÄR DET SPELET DU TÄNKER SPELA, SÅ VISST!!!

ja min dag har väll varit helt okej förutom NO! vi hade ngn labbration om tungan typ det här med hur och vbart man känner smaker, och våran lärare var utanför för att berätta hur det gick på provet. i allafall så skulle jag och lisa göra labbrationen, vi går fram till bordet där allt står bla två glas med slatvatten sötvatten och sen var det ngn flaska med mandelrom eller ngt. så börja eller jag vet inte hur det börja men det sluta med att det for lite vatten över allt så råka jag skvätta på lisa... OPS! och för att göra hela historien kort så spruta hon citronsaft, sockervatten, saltvatten och den där mandel grejen rakt i mitt ena öga och ja hela ansiktet!!!! det kändes som om hela ansiktet höll på att frätas sönder och det sved i ögat som in i helvete! den där citronsaften gjorde det inte bättre jag är ju alergisk mot citron och sånt det klia ganska mycketrunt munen! jag var inte ett helgon heller det ska jag inte påstå. men vi fick ett gått  skratt av det lisa börja gråta nästan eller hon gjorde det hon skratta som mycket. But the war isen't over! hämden är ljuv!!! vänta bara till torsdag lisa :D på lunchen på din födelsedagen vad sägs om omelett:P haha ljuv ljuva hämd!!?? jag säger bara ta med dig ombyteskläder du vill väll inte ha ägg på dom!? :D

juste min no (matte) lärare gav mig bara starkt G på provet!!
kan det vara det som hände i fredags!? oh jag blir så sur :P

haha jag har haft den på hjärnan hela dagen :P



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0