ROSABANDET!!! <3

Min dag har varit TIP TOP!
jag sluta ju 11:40 då stack jag och vikku hem till hedda för dom hade hel stuiedag sen stack vi in till stan när emilia och clara kom.  vi åt lunch sen shoppa vi :D det blev bara en sak för mig men i helgen så blir det mer! :D vet massa saker jag vill ha.  ni är hösten här!! JIPPI!!! snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag göra TE så gott! jag har massa läxor men jag glömde min böcker i skolan :( så vad ska jag göra? juste jag gjorde ett armband i går! köpte bilar på vägen hem som ett bidrag till rosabandet för att en viss summa går till rosabandet :D

inköper i dag :D



armbandet jag gjorde i går

ego bilder :P




PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0