DU ÄR INTE VÄRD MIG KÄRLEK ELLER MITT MEDLIDANDE!

nu har jag blivit sjuk eller sjukare under dan! jag tycker att det är jätte mysigt att vara sjuk,
jag vet det är konstigt men det är bara mysigt om det är vinter ute. jag vet inte hur jag ska förklara
det men dricka varmt TE och ligga i sängen in virad i alla täken som man har och titta på en mysig film
finns det ngt mysigare? nu sitter jag och målar naglarna fransk manikyr. när jag kom hem
somnade jag direkt så jag har inte gjort så mycket i dag och juste vi hade jumpa idag vi spel fotboll och några 
fotbolls övningar hehe man skulle springa med bollen melan några koner fast jag gjorde min stile när läraren inte titta tog jag upp bolen och sprang med den det gick bättre då! sen skulle vi spela match då fick jag panik för jag lyckas alltid få bollen på mig! och så klart hamnar bollen brevid mig på ngt sätt så jag springer från den och alla andra stormar mot den och jag klarade mig!!! min insats är jag hålla mig undan från bollen! så det gick väll som vanligt!nu är mina naglar klara och juste jag laddade ner spotify idag helt själv haha jag är så stolt!
i morgon börjar jag jätte tidigt!!!! usch jag avsyr att vakna tidigt!
SWEET DREAMS<3

älskar hennes röst! <3



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0