SPEGEL SPEGEL PÅ VÄGEN DÄR, SÄG MIG VEM SOM VACKRAST ÄR <3

Hej och god morgon!

Super vacker dag! siter och tittar ut genom fönstrent och ser alla båtar som passerar mälaren.
Frdrika är på väg hit, jag lova mamma och pappa att följa med på vernisage hos min ingifta faster hon har öppnat en blommster affär, sen ska jag och Fredrika in till stan och shoppa. ska titta på den där kappan och en odd molly klänning som jag blev helt förälskad i. Självklart va den rosa, ljus rosa med lite volanger super söt!

ME TODAY

 


nu ska jag bara fixa håret och så är jag klar kanske även
sminka mig lite. ha det bra! skriver ngn lite senare om inte ha det kul så länge,
vet att det kan va lite svår utan mig! :P  haha skoja


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0