STAN MED F <3

hej nu är jag hemma igen från stan.
vi fika och shoppa det blev kappan och hanskarna.  men jag bytte ut pälsen mot en äkta för
att den andra va för platt. Jag prova även den där odd molly klänningen den satt jätte bra men jag vet inte om jag ska köpa den va inte 100% säker den kostar ändå ca 2500 kr men jag ska försöka övertala mamma eller pappa.
så nu är jag ca 1113kr fattigare :( men det va värt det!!!! :D

nu längtar jag ännu mer till vintern!!! så jag kan börja använda den!



handskarna men jag måste byta dom för att jag råkade ta
fel storlek :P



Fredrika på cafét





PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: fredrika

hemsk bild på mig:( <3

2009-09-19 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0