TOPPEN DAG!

Jag HITTA armbandet super lycklig det låg i mitt lilla smyckeskrin i min låda i badrumet! :D
hihi glömde titta där förut. jag har verkligen saknat det! men sen kom jag på att jag inte vet vart mitt
halsband är!? åh om jag hittar en sak så tappar jag bort en annan! som i går vakna jag för sent, när jag till slut kom ut och va på väg till bussen tänkta jag, jag kan ju sätt lite ros på kinderna under tiden på väg till bussen, så gjorde jag det och titta ner på gatan en snabbis under tiden för att kontrolera att det inte fanns ngt i sickte jag kunde snubla på, så hitta jag 20 kr jag böjer mig ner för att ta upp den och tänker ha oturen kanske vänder, där trodde jag fel! och vad tror du inte händer mitt ros flygger ut ur min hand! och går sönder! och jag kan ju inte köpa ett nytt ros som kostar 600 typ för 20kr :(
men i dag hade jag turen med mig som sällan händer!


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0