ALLT JAG HAR ATT SÄGA

Hej hoppas ni har haft en bra dag!

förlåt för dålig uppdatering, usch nu låter jag som typ kissie usch nej men igår tävla jag hela dan och idag har jag pluggat NO till provet i morgon. nu kan jag nästan allt. min dag har varit helt okej, jag överlevde idrotten fotboll är inte så tråkigt som jag trodde, den här gången slapp jag att stå i mål i allafall :D
 

fredrika, yohanna och jag på tävlingen.

har inte varit så trött på länge efter den träningen jag kom hem runt tre och sov till sju  plugga lite och somna igen runt 12. nu ska jag forsätta att plugga lite till ska försöka få MVG på det här provet :D hehe man kan ju alltid drömma eller hur!?


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0