VRF SKA JAG ALLTID SÄTTA MIG I SÅNNA HÄR SITUATIONER!!!!

Hej
Here gud min dag har varit helvete! det börjar med att vi hade test nationella prov på no:n sen hade jag so provet som gick helt okej. sen sista lektionen på matten, för att göra hela historien kort så jag vet inte vart jag ska börja. jag och lisa ståd vid skåpen vi skulle hämta ngt så tog lisa ut en påse så kommer våran lärare och säger lisa vad har du i påsen!!! Hehe yoggi yalla svara lisa så går vi mot dörren och så säger våran lärare igen jag vill se vad du har i påsen Lisa!!! hehe sen svarar lisa. och jag ser hur lisa få mer och mer panik. så vi koommer på en plan men den gick inte så bra för att våran lärare följde med alla som gick ut så jag skulle aldrig hinna eller kunna hämta
 "yoggi yalla flaska" så vi va tvungna att komma på en ny plan! lisa skulle underhålla våran lärare och jag skulle hämta "yoggi yalla flaska" lektionen sluta och jag typ sprang ut och lisa försökte börja prata med våran lärare men hon säger vi tar det där den Lisa och rusar ut jag hinner inte ens till skåpen! och efter kommer Lisa och smiter ut genom bakdörren, våran lärare står kvar och väntar på att hon ska komma ut men det hon inte fattar är att Lisa har redan stuckit! jag ringer lisa och frågar vart hon är och sen typ springer ut för att våran lärare går mot mig och stirrar på mig. sen ringer jag vikku för att vet om våran lärare är kvar, som hon va så jag kunde inte komma tillbaka får att hämta "yoggi yalla flaska" åt lisa. jagh typ står på skolgården och vet inte vart jag ska springa! sen skickar vikku sms och säger att hon har gått så jag springer in så fort jag kan och är typ en meter från skåpen och så ser jag våra lärare komma! hon stirrar mig rakt i ögonen och jag ops vänder på klacken och börjar springa och hon skricker "TINNA RING LISA!!!!!!!!!!!" jag vänder mig om jag ler allt jag kan hehe va säger jag. "ring lisa nu och säg att hon ska komma hit, jag vill prata med henne!!"  hehe men hon är på väg till.... öronläkaren!" säger jag och försöker låta trovärdig "ring henne nu!!" jag ringer henne och vi lyckas övertala henne jag går ut och möter upp vikku som hade mött upp lisa så är vi påväg in hör att vi hade LK oxå juste vi hade en  lektion kvar. så får vikku ett sms vår läarare vill prata med Tinna och Lisa!!! så kommer jag in i d´skolan igen och min lärare går mot mig och säger " följ med mig upp nu, jag vill prata med dig!" så prata vi eller hon jag sa mest "jag vet inte" "jag kommer inte säga ngt hon är min kompis och du har miss förståt allt!" jag tror det va det jag sa men jag kommer inte riktigt i håg :P va så virig då :P men vi överlevde det och inget kommer att hända nu hoppas bara att hon inte sänker våra betyg!!! :P

jag hamnar alltid i ngt slacks trubel när jag är med
dig :P men om det är ngn man ska hamna i kontiga situationer i som är det med dig man ska
göra det med! :P som kommer du ihåg den där dagen!? vi borde bli spioner/agenter :P
haha men jag har altid kul med dig och dina konstiga ideer!

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0