ATT SPOLA TILLBAKA TIDEN VORE UNDERBART, MEN DET SKULLE INTE LÖSA NGT!

Jag har en fråga! hur mycket klarar en vänskap av! om man har varit vänner under en längre tid är det då skrivet i sten att man ska vara närmast föralltid, kan en vänskap bli kompisskap eller är det så att om man har varit vänner går det inte att gå tillbak ett steg till att bara vara kompisar. kan man hitta varann igen eller måste båda ändra på sig? För mig är vänskap och kompisskap två helt olika saker, en kompis är en kompis och en vän är en vän. vänner är de som står dig närmast och vet allt om dig kompisar är precis som vänskap bara lite ytligare man kanske inte berätta exakt allt för varann. finns det människor som bara inte går att lita på och andra som man kan lita fullt ut på, beror det på vad typ av människa man är? om man än gång tappat bort varann kan man finna varann igen eller är det som är misstet misstet föralltid!? det finns bara en väg att få reda på svaren och det är att hålla ut att leva det liv som du har byggt upp för dig själv och fixa de misstag du en gång gjort! Lev livet så som du vill uppleva livet! man kan inte ändra andra bara dig själv. Ta en titt i spegeln och fråga dig själv om du är nöjd med den du har blivit jag vet att det finns saker jag borde förändra och jag försöker i min egna tackt!


// LOVE T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0