DU FÅR MIG ATT LE

livet är värt att leva tycker jag...
även den här dag har varit helt underbar! efter skolan stack jag, becca, lisa och jessica till cafe fix och satt där ett tag sen åkte jag hem för att jag behövde plugga matte tills imorgon jag är så sjukt nervös inför det!!! jag kan inte sluta le! vet inte riktigt vad det är men jag är bara överlycklig, den gamla Tinna börjar komma tillbaka och då är det ingen som kan stoppa mig!!! livet är underbart ibland och de är de stunderna som man kommer ihåg vrf det är värt att leva!
Det här hade jag på mig idag...

tröja-
den jag köpte på zara igår
linne- abercrombie and fitch (det är jätte guligt har söta spets kanter nederst och banden)
jeans- miss sixty (ÄLSKAR DOM)
skor- som man inte ser converse

kiss on the lip...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0