EN JORDGUBBE I BÅTTEN AV GLASET

Sitter och pratar med fredrika vi pratar om allt mellan himel och jord. det är så skönt att ha en vän som man kan bara prata ut sig hos och som inte dömmer än för hur man ser ut och vem man är som person. jag är lycklig att jag har en sån vän! (inlägget skulle ha publicerats för ngr timmar sen)


då var det godnatt igen...
nu hade jag tänkt sova puss...

veckan framför mig...
måndag: plugga
tisdag: plugga ännu mer
onsdag: NP engelska muntligt i grupp, Hedi Fried kommer och pratar i skolan om hur det var att sitta i koncentrationsläger i polen som nazisterna styrde över, plugga matte
torsdag: plugga matte
fredag:
NP matte, sen vet jag inte mer om fredagen
lördag: träffa fredrika och hon kommer nog sova här och på dan SHOPPA!
söndag: vara med fredrika förmodligen och SHOPPA!


Jag idag



 GODNATT ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!

Kommentarer
Postat av: fredrika

du med <3

2010-04-14 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0