EN UNDERBARDAG!

Solen sken hela dagen idag, det började med att hedi prata för oss, hon prata om hur det va att sitta i ett av lägrena ja om hela händelsen. jag köpte två av hennes böker och fick dom singnerade. jag hade även NP i engelska sista delen och den va muntlig idag. Vi satt i en grupp av 4. Jag fick VG+ så nästan MVG och det är ju skit bra! så jag belönade mig med shopping det blev en tröja och en jacka bilder kommer i morgon har inte hunnit ta ngr för när jag kom hem åkte jag och mamma och åt på papa deli tror jag att det heter för pappa skulle på fotboll sen kom jag hem och plugga! ja det va min dag rätt härlig faktiskt!

haha sjuk bild på mig!!!



GOD NATT! ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR OCH ALLA LITE MINDRE UNDERBARA MÄNNISKOR! ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin blogg du har Tinna!

2010-04-15 @ 19:32:15
URL: http://ollieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0