I DAG ÄR EN VÄLDIGT SPECIEL DAG! OCH VET NI VARFÖR...

Jo för att världens bästa människa fyller år idag och det råkar vara min bästa vänn Fredrika Svanholm! Den tjejen har funnist för mig genom allt i fyra år snart.
Hon är den jag alltid kommer att finnas för och aldrig lämna!
Hon är den som är värd att kämpa för!
Hon är den jag alltid kommer att hjälpa vad det än är!
Hon är den jag alltid kommer att ha roligast med och kan vara mest avslappnad med!
Hon är den som kommer alltid berätta när jag gör fel och när jag har rätt!
Hon är den som jag alltid kommer att vända mig till för hjälp
Hon är den jag alltid kommer att berätta alltför först
Hon är den jag kommer gråta och skratta mest med
Hon är den som vet allt om mig

PUSSAR PÅ DIG OCH JAG HOPPAS ATT DU HAR HAFT EN UNDERBARDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0