LITE OM HELGEN

Min helg va helt underbar kläder, grill och fredrika! På lördagen åkte jag och fredrika in till den där odd molly grejen och kolla runt då jag köpte en klänning sen så gick vi inte till hötorget där vi sen kolla i hm och zara på zara hitta jag en jätte söt randig kort t-shirt, den har tre lite bredare röda ränder och sen på renderna sitter det en röd roset SUPER GULIGT. På söndagen tog jag det bara lungt när mamma och pappa va klara med trädgården grillade vi det va hur mysigt som helst!
men nu ska jag äta frukost och sen göra mig i ordning för jag ska in till stan och möta jessica och becca och jag vet inte när lisa kommer in, men det är operation dagsverket idag och vi fick tag på en bössa! Så det blir mys i solen men glass eller ngt!

Bild från helgen

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0