NO YOU DONT HAVE TO GO

Sitter ute på balkongen och ja det är lite kalt men härligt! jag älskar att vara ut. ska snart ut och springa så man är fin till sommaren ;) haha medans jag skriver sitter jag och äter på en ostkrok! tiden går så sjukt snabbt det känns som om det va sommar nyss och runt hörnet är gymnasiet själv har jag tappat bort lappen så ajg kommer inte in på min sida så jag får inte veta vilka jag har kommit i på! åh va tråkigt det är att plugga! och särskilt matte! okej nu håller jag på att frysa i hjäl!usch det blev så kallt och det här inlägget har tagit väldigt lång tid att skriva så nu sitter jag i pappas gamla fjällräven haha glömt bort hur varma dom är. Det här blev ännu ett väldigt märkligt inlägg, det finns ju ganska många sånna här på bloggen!

här kommer... en ego bild, ni vet ju att jag är bäst på dom!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

underbart fin bild!

2010-04-24 @ 18:59:01
URL: http://inspiration.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0