ONE LIFE. ONE LOVE. ONE DEATH

Hejsan hejsan
Nu sitter jag i sängen och skriver ännu ett kvälls inlägg! idag har jag bara pluggat pluggat pluggat! som sagt så har jag pluggat och inte vilket ämne som helst utan matte. jag har nämligen NP matte på fredag och det måste gå bra! så nästa vecka ska jag börja träna på riktigt! jag hade tänkt gå på träningen i dag men jag bestämde mig för att plugga det underbara ämnet matte, ja om det vore så att matte va underbart. jag tycker att matte kan vara ganska kul när man väll förstår det!  men nu ska jag sova börjar tidigt imorgon och ska försöka att komma upp så jag kommer i tid! 
 

du är en sann vän! och det är du jag litar mest på!

// LOVE T och god natt

Kommentarer
Postat av: fredrika

<3

2010-04-13 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0