OPS I DID IT AGAIN, I PIAD WITH MY CARD, GOT LOST IN THE MAL

Kan man ha för mycket kläder? det börjar bli lite mycket när man inte änns får plats med alla kläder i garderoben när hälften av kläderna ligger utspritt i rummet! appropå det så fick jag med mig ett lite längre linne/klänning med mig från odd molly och sen en t-shirt från zara. Det börjar gå lite för långt när man måste smuggla kläder hem! jag vill inte änns tänka på hur mycket jag har spenderat den här helgen! Jag älskar att shoppa men det är inte mitt liv det finns att jag prioritera mer! men jag älskar kläder och kan inet motstå dem!
KYSSAR TILL DOM!
(inlägget skulle ha publicerats i helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0