ATT GÖRA NGT FÖR EN ANNAN SOM KANSKE SKADAR DIG KAN VARA DET BÄSTA

Jag fick nyss reda på att mamma har fått förfrågan att flytta till kina igen i ett år om inte mer! jag vet inte hur det blir men pappa tycker att hon sak ta chansen för det är ett jobb hon verkligen vill ha men självklart vill pappa att hon ska stanna hemma, mamma låssas som om hon inte vill ta jobbet. hon vill inte vara utan oss i ett år fast vi skulle komma och hällsa på hela tiden! Hon vill att jag ska följa med men isåfall. men vad ska jag göra jag vill men ändå inte! ska jag ge upp min drömm för mammas eller ska jag följa min? Jag skulle göra allt för mamma och pappa. Men betyder det att mina dörmmar kommer att bli undan gömda. Hur kommer vår familj bli kommer vi splitras eller kommer vi att klara det igen!?


(floden (bunden) som ligger mellan pudong och shanghai om jag inte minns fel)

// LOVE T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0