ATT SKRATTA ENSAM ÄR ROLIGT MEN ATT SKRATTA TILLSAMMANS ÄR ROLIGARE!

jag har varit i skolan i dag måde bättre! men nu mår jag värre hehe. det har varit en otroligt roliga/underbar dag! haha jag brukar skratta ganska mycket i skolan och oftast när jag inte borde det men idag har den bästa på länge! vi (jag, lisa, viktoria) har tagit massa bilder hahaha kan se om lisa kan skicka dom bästa där vi inte ser drågade ut eller som toker i snö vit och som en gris! haha. det har varit en såndär dag som man bara tycker att allt har varit underbart! men det är inte alltid vakert att vara med lisa man går oftas  från med skader! man jag har haft en underbar dag börja mycket senare än normalt hade nästan bara vikarier!

mitt lilla finger :( man kanske inte
ser vad som står på plostret
"Lisa was here"



bästabästabästa låten någonsin!!!!
Fireflie owl city



// LOVE T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0