BAK MED UNDERBARA LISA <3

HEJ
idag hade jag ju nationella svenska det känns som om det inte gick så jätte bra, kunde inte konsentrera mig! för att jag irreterade mig på en person som sagtt framför mig jag vet löjligt, men vissa ljud klarar jag inte av!!! sen hade jag spanska prov och det gick åt helvete!!!!! jag förstog inget! sen efter skolan stack jag och lisa hem till mig och bakade till klass kassan! :D visst är vi duktiga!!! Vi hade jätte mysigt! prata massa mellan himel och jord! jätte mysigt verkligen!
vi gjorde chokladkladdkaka och havrebollar

haha jag river chokladen

smeten ;)

Lisa <3

min rosform gjorde susen

haha jag fixar med min uppfinning (caffekokare)

min uppfinning!

roschokladkakan, fin va!

havrebollarna jag gjorde nästan alla i hjärtformar

<3 båda <3

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0