DAGENS HÄNDELSE!

Okej nu ska jag försöka skriva det här för andra gången. Idag gick Lisa hissnyckeln men problemet är att det är till den lilla! Den är så liten att vi nästan inte fick plats och jag som har extrem klaustrofobi!!! men jag skulle över vinna min rädsla fick insperation av nationella och så skulle ajg göra det för lisas skulle. Men sen när vi äntligen fick upp hissdörren och det va inte lätt ska jag säga er! så stängdes den och vi tryckte på tvåan och inte hände!!! vi börja trycka på alla knappar och jag för sökte få upp dörren men inget hände! och jag fick såklart PANIK! jag börjar bli halvhyserisk och halv skriker och lisa skrattar åt mig, men det slutar med att vi båda gapskrattar och ramlar ut ur hissen! haha ja man kan alltid få ett gått skratt med fröken fisalisa! <3



God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0