Gästblogg :)

Hej alla :) Jag är fredrika och ska försöka gästblogga på tinnas blogg:P

Jag skulle bara vilja skriva om hur mycket tinna betyder för mig. Tinna är världens bästa och roligaste människa.
Vi har känt varandra i några år och lärde känna varandra på simningen.  Jag har så många minnen med henne och så många skratt :) <3. Tinna är min bästa vän.

Tinna är den jag alltid skrattar med
Tinna är den jag kan vara mig själv med
Tinna är den som vet mest om mig
Tinna är den som jag kan lita på till 100 %
Tinna är densom alltid finns där för mig

Tinna är som min syster
Tinna är min bästa vän

Jag skulle kunna skriva många mer rader om hur mycket hon betyder för mig
men jag tror att ni förstår.


Haha jag hade inget att göra idag så jag fick för migatt jag skulle testa att rita på paint :P
Den här bilden är när jag och Tinna är i skidbacken om två veckor :)
Puss oxh kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0