JAG BRYR MIG INTE OM MEDLETIDA MUSIKHISTORIA!

Sitter och pluggar musikhistoria! har prov imorgon!
det är 99 dar kvar till balen! och jag har inga skor än eller en klänning hitta dock en kläning på NK där vi nordiska designers om jag inte minns fel så var det by Malene Birgers den var inte så spciell där fram men på baksidan var den exakt så som jag vill ha den! låg/öppen i ryggen! men vet inte om det blir den! den är väldigt enkel vilket är bra för då kan jag satsa på skor och smycken ;)
den kanske bli en sommarklänning istället vem vet!


vad tycks?

// LOVE T


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin, spceielt där bak ! jag bara undrar, ska du åka skidor eller något på lovet isåna fall var? :)

2010-02-26 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0