LIDINGÖ HELG IGEN! <3

God morgon igår sov ju fredrika här och vi tönta oss framför kameran (bilder nedanför) och så titta vi på Allt för min syster  den va jätte sorlig och vi grät jätte mycket, men snart ska jag in till stan och kolla på sonja rykel kläderna som släpptes imorse har ett behov att jag måste köpa ngt varje ngn det släps ngt spc  av ngn designer på hm :P haha. sen ska jag till lidingö och vara där över helgen hos min kära kusin!!! ska bli jätte mysigt, allt är så vit och fint på lidningö där hon bor älskar det där!
men nu ska jag få tag på en vän och prata med henne! (jag finns här för dig!)

// LOVE T

haha ngr bilder från igår ni får ett smak prov av hur vi kan vara! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tinna / du vet vem!

2010-02-20 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0