TILL EN VÄN

Jag skriver det här med tårar i ögonen. jag kunde ha fortsatt att
 blunda men jag valde att öppna ögonen. nu måste jag möta verkligheten.
ett val, ett ögon blick kan förändra hela enns liv och till varo, ibland är förändrigar bra. man får en klar bild.
man har minnen tillsammans som man alltid kommer att ha hos sig. man trodde att man skulle ta över hela världen tillsammans! men så växte man upp och gick skilda vägar, enna flytta till andra sidan jordklotet och andra stanna kvar. men sen så mötes vägarna igen efter ett tag. Jag anntar att det är vårat mönster vi möts och vi skils åt, vi möts och vi skils åt. vi har byggt upp våra liv på olika sätt och vi har en vänskap som ingen annan kan förstå sig på. vi har valt våra egna vägar och varje gång matchar dom inte med varann. Vi har följt varann nästan hela våra liv, sen vi hade blöjor. du gick och bet andra i naken (haha) och jag gick och nöp fröknarna i armväcken. du sög på tumen och jag på nappen. men nu är vi äldre och vi har växt ifrån blöjorna, napen och tummen. vi är inte dom som vi va när vi satt i sandlådan.  
 jag älskar dig och du kommer alltid att vara min äldsta vän.


det fick bli gul för det va vår favorit färg när vi va små.

Du vet varför jag valde den här låten.
jag hoppas att allt löser sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0