PUSSOCHKRAM


idag va jag på dop, hos en familje kompis hans minsta lilla son döptes till Erik Acke super söt liten unge!  men nu är jag hemma och i morgon kommer mamma hem. I morgon blir det lite shopping med cissi vet inte om jessicka och åsa hänger med  men sen så blir det bio  och då följer jessicka, åsa med iallafall. jag har ngr saker jag ska köpa det blir nog bara smycken im jag inte hittar ngt plagg, jag hittade ett armband i ella som och om det ser ut som jag tror att det gör så blir det mitt i morgon och så är armbandet även väldigt väldigt snyggt!
nu ska jag njuta av mina tidningar ELLE och CHIC!!!!
Kristna har sin bibel och jag har min! min är CHIC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0