ETT NYÅRSLÖFTE SAKNAS!

Nyårslöte?
Jag har inget nyårslöfte!!! hm vad ska det vara jag kommer inte ihåg vad mitt va 2009.
men jag måste komma på ett! och jag tänkte det skulle vara bra om jag skrev dey här på blogen så att jag inte skulle glömma bort det! men nu måste jag bara komma på vad det ska vara! och jag tänkte hålla mig vid ett kanske två men fler än så blir bara jobbigt att hålla reda på!

Funderingar!
 nyårslöften är det verkligen nödvändigt eller är det bara en tradition man håller sig fast vid?
jag tänker komma på ett som är så bra och roligt inte som de vanliga som tex få bättre betyg, sluta röka mm ni vet! jag säger inte att de inte är bra löften men jag vill ha ngt helt annat men jag bara inte vilket!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0