JAG SIKTAR HÖGT!

¡Hola me llamo Tinna!
sitter och pluggar spanska till provet nästa vecka! (framgång!) det går faktiskt ganska bra.
jag siktar högt den här terminen! jag har aldrig gillat att plugga därför gör jag nästan aldrig det som kanske är dumt, men alla är olika. och jag har aldrig hafte en plan över vad jag vill göra jag är en sån där som pratar/gör först och tänker sen som i många falla är inte så bra! jag avskyr att planera saker i framtiden jag är mer för impulsbeslut! och jag har alltid haft tur med att allt ordar sig (peppar peppar ta i trä) som tex läxor och sånt tråkigt! det ända ämne jag pluggar igentligen till är SO. men den här terminen som var gick det bra och det ser man på mina betyg jag höjde mig i 6 ämnen som kanske inte är så mycket men det är ändå ngt. men nu ska jag bara lycks behålla dom. aja man får hoppas på det bästa!



beso beso
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0