PLANERAR SOMMAREN <3

Hejhej
jag längtar redan till nästa lov! inget är bestämt vad vi ska göra på sportlovet om vi ska åka någonstans eller bara stanna hemma. men på påsklovet kommer hela släkten och då menar jag hela familjen mammas sida och pappas sida åka till sälen vi har hyrt två stugor. det ska bli jätte mysigt åka skidor, afterski och allt sådant men det är ganska skönt att min kusin kommer oxå som är 17 slipper jag vara själv med alla småttingar! sen i sommar vet jag inte riktigt om det är ngt bestämt men förmodligen Brela i augusti med Fredrika vi ska se om det kanske blir 10 dagar haha jag fick bestämma vilken månad vi skulle åka och så klart valde jag augusti det händer mest i byn då vrf och så finns det snyggas killar då vet inte riktigt vrf haha. sen blir det nog seglar grejen på rödlöga igen, dalarö, lidingö, kanske kanske island det bror på. sen vet jag inte mer.
men om jag ska orka gå upp imorgon så borde jag nog prova att sova nu!
pussar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0