SLUTET GOTT ALLTING GOTT

Hejhej

min dag har inte varit den bästa! den började helt okej jag var till och med i tid ut genom dörren och ajg trodde jag skulle äntligen komma i tid till skolan men nej då först behöver jag vänta på ett rödljus så är precis på korsningen till skola, som tog 15min att bli grönt! sen för att han ska gasa och inte stanna vid hållplatsen så ajg behövde åka ända till fridhelmsplan för att sen missa bussen och behöva vänta 6 min på nästa buss! åh... för att sen komma alldeles för sent till skolan! där det väntade 80min SO sen så sista lektionen hade jag musik där ajg fick reda på att jag kommer att ha ett musikhistoria prov v. 8 och sen ett till ngn gång och sen v. 19, 20, (21) praktiskt prov där ajg ska spela piano elr. gitar och sjunga!!! sen efter skolan stack jag hem och sov va så himla trött! men i morgon är det fredag! JIPPI fast sen så åkte jag och pappa och köpte hem sushi för att mamma inte är hemma så gjorde vi det enkelt för oss! :P det va jätte gott och nu ska jag ge mig på NO läxan som jag tycker är omänsklig förstår inget och det hjälper ju inte att jag har tappat bort NO boken!

KISS ON THE LIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0